Kreatív tervezés és videózás
A vizuális élmény az első benyomásod – ne bízd a véletlenre.
Legyen szó kampányfotóról, reels videóról vagy webes vizuálról, a cél, hogy minden kép és mozdulat a márkád üzenetét erősítse. A kreatív nálunk nem díszlet, hanem stratégiai eszköz.
Miért nem hat a legtöbb kreatív tartalom?
A legtöbb kreatív nem a célról, hanem a látványról szól. Pedig a vizuális tartalom is csak akkor működik, ha üzleti célt szolgál. Egy jó videó nem csak tetszik – meggyőz.
- Szép a kép, de nem ad át üzenetet.
- A videó tetszik, de nem vezet tovább a tölcsérben.
- A brand arculata nem konzisztens a különböző platformokon.
- A kreatív anyagok nem mérhetőek üzleti eredményekkel.
Hogyan dolgozunk a kreatív projekteken
Mi nemcsak képet vagy videót készítünk – élményt tervezünk, ami a stratégiába illeszkedik. Minden kreatív anyag célhoz, csatornához és üzenethez igazodik.
1. Brief és iránymeghatározás
Megértjük, mit szeretnél kommunikálni – és mi a cél: figyelem, konverzió vagy márkaépítés.
2. Vizuális koncepció
Kidolgozzuk a képi világot, storyboardot, színeket és stílust – hogy minden illeszkedjen a márkához.
3. Produkció és gyártás
Fotózás, videóforgatás, motion design és vágás – modern eszközökkel, profi stábbal.
4. Optimalizálás és elemzés
Mérjük, melyik kreatív tartalom hozza a legtöbb interakciót, kattintást és vásárlást.
Mit mondanak, akik velünk dolgoztak kreatív projekten
„A kampányvideó nemcsak jól nézett ki, hanem ROI-t is hozott. Azóta minden hirdetésünk egységes, és az ügyfelek felismernek.”– K. Tamás, webshop tulajdonos
„A fotózás után végre van egy márkánkhoz illő arculat. Nem kellett semmit magyarázni – ők értették, mit akarunk közvetíteni.”– F. Petra, szolgáltató cég ügyvezető
Kérj ajánlatot kreatív projektre
Legyen szó kampányfotóról, reklámvideóról vagy teljes arculatról – dolgozzunk együtt azon, hogy a márkád nemcsak látszódjon, hanem hasson.
Időpontot foglalok